مطالب عمومی

راهنمای خرید بهترین کرم ضد لک و روشن کننده در سال 1401

راهنمای خرید کرم ضد لک در سال 1401

پوست انسان ها در اثر عوامل بیرونی، تغذیه و افزایش سن، دچار لک های متعدد و کدری در پوست میشود، استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده می تواند در از بین بردن این لک ها و شفاف سازی پوست بسیار موثر باشد. اگر دوست دارید پوستی صاف، شفاف و درخشنده داشته باشید، به شما توصیه میکنم از کرم های ضد لک و کرم روشن کننده استفاده کنید. در این پست ما میخواهیم ببینیم در سال 1401 چه ملاک هایی برای انتخاب کرم ضد لک و روشن کننده مهم هستند .

برخی از شما به عارضه‌ای به نام لک‌های پوستی مبتلا هستید. این عارضه در نتیجه عوامل محیطی و ژنتیکی بر روی پوست صورت و بدنتان ظاهر می‌شود. بسیاری از متخصصین پوست برای درمان و کم‌رنگ‌شدن لک‌های پوستی استفاده کرم ضد لک و روشن کننده پوست را پیشنهاد می‌دهند. در بیشتر مواقع این لک‌های پوستی برای شما بسیار آزاردهنده بوده و نسبت به خود حس خوبی را تجربه نکرده، راهکارهای زیادی را برای برطرف‌کردن این مشکل به کار می‌برید. اما قبل از امتحان روش‌های مختلف بهتر است دلایل ایجاد لک را دانسته، سپس روش مناسب را انتخاب کنید.

 

در هنگام خرید کرم ضد لک و روشن کننده پوست بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. درصورتی‌که به یک مرکز خرید معتبر دسترسی ندارید به فروشگاه اینترنتی کیم کالا مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را به‌آسانی تهیه فرمایید.

چرا به عارضه‌ای به نام لک‌های پوستی دچار شده و باید از یک روشن کننده استفاده کنیم؟

با افزایش سن و آلودگی های بیرونی همچون آلودگی هوا، نور خورشید و… پوست شما دچار کدری و لک های متعددی میشود، استفاده از کرم روشن کننده می توانید با از بین بردن سلول های مرده پوست باعث جوانی و شادابی پوست شما شود، روشن کننده ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست هستند و باعث تقویت پوست نیز می شوند. در زمان خرید کرم روشن کننده (https://kimkala.com/product-category/beauty/lightening-cream)، سعی کنید به کیفیت محصول و سازگاری آن با پوست خودتان را بررسی کنید تا کرم روشن کننده مناسب برای پوست خود خریداری کنید، توجه داشته باشید که بالا بودن قیمت کرم روشن کننده ملاک درستی برای سنجش کیفیت و اصل بودن آن نیست، حتما سعی کنید از فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه آنلاین کیم کالا، لوازم آرایشی خود را خریداری کنید.

راهنمای خرید کرم ضد لک در سال 1401

کرم‌های روشن کننده اگر به صورت منظم و مداوم استفاده شوند، می‌توانند بسیاری از کک و مک و لکه‌های پوستی را از بین ببرند. ممکن است بعد از جوش زدن جای آکنه روی صورت بماند که با استفاده از محصولات روشن کننده می‌توان جای جوش‌ها را به راحتی از بین برد. کرم‌های روشن کننده علاوه بر از بین بردن لکه‌ های پوستی، می‌توانند باعث تغذیه، اکسیژن‌ رسانی، آبرسانی، شفافیت و درخشندگی پوست ‌شوند که این مورد بستگی به نوع روشن کننده شما دارد؛ بنابراین در انتخاب خود باید دقت کنید که کرم روشن کننده شما، مواد لازم پوست را نیز به آن برساند.

شما به دلایل گوناگونی به لک‌های پوستی محکوم شده و لازم است از محصولات روشن‌کننده استفاده کنید.

اما علل تشکیل لک‌های پوستی عبارت‌اند از:  

از پوست خود در برابر مضرات UV  خورشید مراقبت نمی‌کنید

شما یا می‌دانید اشعه فرابنفش به پوستتان آسیب‌زده و از هیچ‌گونه کرم ضدآفتاب استفاده نمی‌کنید یا اصلاً برایتان زیبایی، شادابی و طراوت پوستتان اهمیت ندارد. زیرا در صورت مهم بودن، هیچ‌وقت خود را بدون محافظت‌کننده‌ای در معرض مضرات پرتوهای خورشیدی قرار نمی‌دادید. مخصوصاً اگر پوستتان مستعد لک باشد.

می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد؟ وقتی به پوست خود اهمیت نداده و بی‌محابا در برابر نور آفتاب قرار می‌گیرید، پوستتان حالت دفاعی گرفته شروع به تولید ملانین می‌کند. در نتیجه لک‌های پوستی آرام‌آرام در پوست ظاهر شده و شما تازه به عمق فاجعه پی برده، به دنبال راه چاره می‌گردید. خوشبختانه دست‌اندرکاران تولید محصولات مراقبت از پوست به این نکته توجه دارند که برخی از شما نسبت به پوست خود سهل‌انگار بوده و هیچ‌گونه رسیدگی انجام نمی‌دهید. کرم ضد لک و روشن‌کننده یکی از این دستاوردهای نوین بوده و یک روش کارآمد برای کاهش لک‌های پوستی است.

با بالارفتن سن لک‌های صورت افزایش پیدا می‌کند

با بالارفتن سن هورمون‌های جوان‌ساز پوست دچار تغییرات شده و ترشح آنها در بدن کم شده؛ در نتیجه با عارضه‌ای به نام پیری پوست و لک‌های پوستی مواجه می‌شوید. هر چه‌قدر که سن افزایش پیدا کند لک‌های پوستی تیره‌تر شده و جلوه‌ای ناخوشایند به پوست می‌دهد. این لک‌ها از صورت به سمت نواحی گردن یا پشت‌دست‌ها حرکت کرده و بخش‌های بیشتری از پوست را درگیر می‌کند. کرم روشن‌کننده پوست یکی از یکی از روش های ساده و موثر برای درمان و کمرنگ کردن لک‌های پوستی است.

تغییرات هورمونی

یکی دیگر عواملی که در ایجاد کک‌ومک یا لک‌های پوستی مؤثر بوده تغییرات هورمونی است. تا حالا زنان باردار را مشاهده کرده‌اید که در دوران بارداری به لک‌های پوستی مبتلا می‌شوند. این همان تغییرات هورمونی است. حتی در هنگام بلوغ نیز پوستتان پر از لک می‌شود. برای افرادی که دچار تغییرات هورمونی می‌شوند بهتر است با تجویز پزشک از کرم ضد لک یا روشن‌کننده پوست استفاده کنند.

مصرف برخی داروها

در کل، پوست بدن برخی از شما حساس است. استفاده از بعضی داروهای خاص مثل اعصاب و روان یا داروهای ضدسرطان این حساسیت را تشدید کرده و شما را مستعد لک‌های پوستی می‌کند. وقتی بدون حفاظ در برابر اشعه خورشید قرار بگیرید این روند سریع‌تر شده و لک‌های شما تیره‌تر می‌شوند. استفاده از یک کرم ضد لک پوست به شما در محو یا کم‌رنگ کردن آنها کمک می‌کند. اما با تجویز پزشک متخصص از این محصولات استفاده کنید. با تابید پزشک به فروشگاه کیم کالا مراجعه و کرم ضد لک و روشن‌کننده خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ترکیبات کرم روشن‌کننده و ضد لک چیست؟

در ساخت کرم روشن‌کننده و ضد لک یکی از فاکتورهای بسیار مهم، مواد تشکیل‌دهنده و ویتامین سی بوده، علاوه‌برآن از ترکیبات زیر استفاده می‌شود که عبارت‌اند از:

هیدروکینون (Hydroquinone)

از این ماده در ساخت انواع کرم روشن‌کننده، ضد لک یا لایه بردار استفاده می‌شود. این ماده برای ازبین‌بردن لک‌های ایجاد شده توسط تابش خورشید، لکه‌های ایجاد شده با افزایش سن و کک‌ومک مؤثر بوده و باعث روشن شدن پوست می‌شود. هیدروکینون در ازبین‌بردن چین‌وچروک نیز تأثیر داشته و در کرم ضدچروک و لایه بردار نیز وجود دارد.

آلفا آربوتین (Alpha arbutin)

آربوتین یکی دیگر مواد تشکیل‌دهنده کرم‌های ضد لک و روشن‌کننده است. منبع اصلی تشکیل‌دهنده این ماده گیاه علف خرس است که در کنار یک کرم ویتامین سی بازدهی بیشتر از خود نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید از این ماده ضد لک به‌صورت طبیعی استفاده کنید پوست گلابی و گندم را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

کوجیک اسید (kojic asid)

این ماده یک اسید طبیعی محسوب شده که در کرم ضد لک و روشن کننده از ترکیب چندین قارچ تولید می‌شود. این ماده به طور طبیعی در سس سویا و شراب برنج موجود است. این ماده با کنترل تولید ملانین از ایجاد رنگ‌دانه‌های پوستی جلوگیری می‌کند. علاوه بر روشن‌کننده، تسکین‌دهنده پوست است.

خرید کرم ضد لک ایرانی و خارجی اصل از فروشگاه کیم کالا

در ساخت کرم های شفاف کننده از انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست استفاده می شود که تاثیرات بالایی در جلوگیری از تشکیل لک ها و شفافیت پوست می شود همچنین یک مراقبت کننده قوی پوست در برابر رادیکال های آزاد محیطی است، همچنین این کرم های خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و در نتیجه باعث کاهش ملانین در پوست میشود که نتیجه اون رفع تیرگی پوست است. همچنین برخی از مدل های کرم های ضد لک خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی داشته و باعث لطافت و نرمی پوست میشود.

راهنمای خرید کرم ضد لک در سال 1401

شما برای خرید کرم ضد لک (https://kimkala.com/product-category/beauty/anti-spot)؛ به چه نکاتی اهمیت می‌دهید. از نظر شما محصول ضد لک باید چه مزیت‌هایی داشته باشد؟ برای اغلب شما قیمت ضد لک در کنار کیفیت محصول مهم است. اما علاوه بر قیمت در هنگام خرید به نکات زیر دقت کنید:

  • از اصل بودن ضد لک یا روشن‌کننده مطمئن شوید. اگر تقلبی یا اصل بودن این محصولات در درجه اول است بهتر از فروشگاه‌های معتبری چون کیم کالا آن را خریداری نمایید.
  • به تاریخ انقضای محصول دقت کنید.
  • برند یا مارک خود را مشخص کنید. درصورتی‌که نمی‌دانید کدام برند ایرانی یا خارجی بهتر است به سایت فروشگاه کیم کالا مراجعه کنید. برندهای معروفی چون دکتر ژیلا، سینره، بیودرما، الارا، نئودرم یا سروینا در بازار محصولات خود را ارائه داده اند.

نکته مهم در زمان خریداری محصولات روشن‌کننده باید توجه داشته، قیمت محصول است. هرگز قیمت بالای یک محصول به معنای کیفیت بیشتر نیست؛ بلکه گاهی قیمت بالا یک تصور نادرست ایجاد کرده و شما نمی‌توانید یک محصول باکیفیت متناسب با پوست خود انتخاب کنید.

سخن آخر:

محصولات کرم ضد لک و روشن کننده که محوکننده‌ها مشهور هستند برای کاهش تولید ملانین در پوست ساخته شده و هدف از آن جلوگیری از ایجاد لک‌های پوستی است. برای مشتریان و مصرف‌کنندگان قیمت روشن‌کننده و ضد لک، اصل بودن، کیفیت و فروشگاهی که خرید خود را انجام می‌دهند بسیار مهم است. کیم کالا (kimkala.com) به عنوان یکی از فروشگاه های لوازم آرایشی در ایران، توانسته است با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت نظر مشتریان را جلب کند، شما می توانید انواع کرم های روشن کننده پوست و کرم های ضد لک را از فروشگاه کیم کالا با تضمین کیفیت خریداری کنید:

آدرس ایمیل: info@kimkala.com

شماره تلفن: ۸۶۰۸۱۱۴۲-۰۲۱

شماره فکس: ۸۶۰۸۳۷۰۵-۰۲۱

کد پستی: ۱۴۷۷۷۶۸۷۰۴

آدرس: تهران، مراد آباد، خ کوهسار نهم مرکزی، خیابان شهید رضا اقبال‌پور، پلاک ۴۶، ساختمان مرکز خرید کوهسار، طبقه ۲، واحد ۷

منبع : خبرگزاری تابناک https://www.tabnak.ir

author-avatar

درباره modir

دکترای مدیریت، فوق لیسانس مهندسی برق دارم اما در زمینه آی تی فعالیت می کنم. دلیل من برای این کار تنها علاقه و نبود محدودیت در کار است. میلیون ها دقیقه خوندم، نوشتم و خواهم نوشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *