سیسمونی و لوازم کودک

لیست 8 بهترین کالسکه بچه در ایران

بهترین کالسکه بازار

در سالهای ابتدایی زندگی کودک، یکی از وسایلی که به کار والدین می‌آید، کالسکه است. این وسیله بسیار کاربردی در انواع و اقسام طرح و مدل‌های مختلف در بازار موجود است و باعث شده تا اکثر افراد در هنگام خرید کالسکه سردرگم شوند و ندانند چگونه مدل مناسب را با توجه به شرایط و بودجه‌ای که دارند انتخاب کنند. در این مطلب از دوردونه ما یک راهنمایی جامع از نحوه خرید کالسکه را بریتان آماده کرده و برخی از بهترین کالسکه های موجود در بازار ایران را به شما همراهان گرامی معرفی می‌کنیم.

همچنین می توانید مقاله راهنمای انتخاب سیسمونی کودک را مطالعه کنید.


لیست بهترین کالسکه بچه

تفاوت در سبک زندگی و داشتن شرایط متفاوت والدین، باعث شه تا امروزه انواع اقسام کالسکه ها تولید شوند که هرکدام مزایا و معایب خواص خود را داشته و با توجه به رنج قیمت خود، برخی از امکانات مختلف نیز به همراه دارند.

برندهای مختلف ایرانی و خارجی کالسکه در بازار ایران موجود است که تنواع خرید این کالا را بالا برده و والدین می‌توانند با توجه به مقدار بودجه و شرایط زندگی خود، بهترین کالسکه مناسب را خریداری کنند. در ادامه برخی از بهترین کالسکه های ایرانی و خارجی با کیفیت و خوب را معرفی می‌کنیم.

مشاهده لیست کامل بهترین کالسکه بچه در دیجی کالا


کالسکه دلیجان مدل 130

انواع بهترین مارک کالسکه ایرانی در بازار

دلیجان یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان لوازم کودک در ایران است که تمام محصولات خود را با بالاترین استاندارد روز دنیا تولید می‌کند. کالسکه دلیجان یکی از محصولات بسیار عالی از این برند است که 40 کیلوگرم وزن داشته و بسیار سبک است.

جنس بدنه این کالسکه فلزی بوده و دارای 8 چرخ با روکش EVA است و دارای قفل چرخ‌های جلویی می‌باشد. همچنین این کالسکه به ره راحتی جمع شده و قابل حمل است. پارچه کالسکه دلیجان قابل شستشو بوده و دارای سایبان، باکس وسایل و سینی غذا خوری است.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


کالسکه دلیجان مدل UFO eco

بهترین کالسکه مسافرتی ایرانی

یکی دیگر از بهترین کالسکه های موجود در بازار ایران این مدل کالسکه UFO eco از برند نام آشنای دلیجان است که از محبوبت بسیار بالایی در بین خریداران برخوردار بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد که در کنار قیمت پایین این کالا باعث شده به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل شود.

این کالسکه امکانات زیادی دارد که شامل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم ارتفاع نشیمنگاه سه حالته، تنظیم جلوپایی، قابلیت جمع شدن کامل، سبد زیر کالسکه، تشک ضد حساسیت، کمربند ایمنی چن نقطه ای و 6 چرخ با روکش EVA است.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


ست کالسکه و کریر ورسا کد 1071

نحوه انتخاب بهترین کالسکه برای کودک

یکی دیگر از محصولات با کیفیت بازار کالسه ورسا است که قابلیت تبدیل شدن به کریر نیز دارد تا به راحتی بتوانید فرزند دلبندتان را در شرایط مختلف حمل کنید. همینطور بهتر است بدانید که قیمت این کالا بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

امکاناتی که این کالسکه به همراه دارد شامل 3 تکه بودن، قابلیت جمع شدن کامل، پارچه قابل شستشو و ضد حساسیت، جنس بدنه پلاستیکی و نسبتا سبک، قابلیت تغییر ساید به سمت مادر، سایبان و کمربند ایمنی می‌شود که همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا کالسکه ورسا از فروش بالایی در بازار برخودرا باشد.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


کالسکه کیدلیو مدل K8-2022

بهترین مارک کالسکه خارجی

یکی دیگر از بهترین محصولات بازار کالسکه کیدلیو مدل K8-2022 است که دارای طراحی بسیار زیبا و کلاسیک می‎باشد و یکی از بهترین کالسکه های برای افرادی است که با هواپیما سفر کرده و نوزاد خود را به همراه دارند، زیرا بسیار سبک و جمع و جور است.

بهتر است بدانید که قیمت کالسکه کیدلیو از دیگر موارد بالا بیشتر بوده  و دارای چرخ‌های جلو 360 درجه و چرخ عقب قفل دارد است. همچنین این محصول دارای نشیمنگاه راحت و ضد حساسیت، تنظیم حالت قرار گیری کودک، محافظ، سایبان و قابلیت تبدیل شدن با چمدان نیز دارد.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


کالسکه و کریر دلیجان مدل هیرو به همراه ساک لوازم کودک و تشک روروئک

انواع مارک کالسکه خارجی در بازار

اگر به دنبال یک خرید هوشمندانه هستید، ست کالسکه و کریر دلیجان مدل هیرو یکی از بهترین انتخاب هایی است که می‌توانید داشته باشید، زیرا علاوه بر کالسکه یک عدد ساک لوازم کودک و تشک روروئک نیز به همراه آن است که باعث شده کاربرد زیادی داشته و برای موقعیت ها مختلف قابل استفاده باشد.

ظرفیت 15 کیلویی و قابلیت کریکات یکی از ویژگی های مهم این کالسکه از برند محبوب دلیجان است. از قابلیت های دیگر این کالا علاوه جنس بدنه فلزی مقاوم می‌توان به سایبان قابل تنظیم، قابلیت شستشو، تنظیم در سه حالت مختلف و قابلیت رو به مادر شدن اشاره کرد که می‌تواند به روروئک نیز تبدیل شود.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


کالسکه کیدیلو مدل دسته متحرک کد 6510

بهترین کالسکه عصایی در ایران

از دیگر محصولات با کیفیت بازار می‌توان به این کالسکه از برند کیدیلو اشاره کرد که علاه طراحی بسیار زیبا و خیره کننده خود، قابلیت تبدیل شدن نیز دارد. چرخ های عقب این محصول 26 سانتی متر قطر داشته و چرخ‌های جلویی آن 19 سانتی متر قطر دارند و این مسئله به روان تر حرکت کردن کالسکه کمک می‌کند.

یکی از بهترین مزایای کالسکه کیدیلو این است که در دارای کمک فنر در داخل چرخ می‌باشد که باعث شده فشار وارد شده روی چرخ‌ها کمتر شود. همچنین این محصول دارای نشیمنگاه قابل تنظیم در 3 حالت نشسته تا دراز کشیدن است و کمربند ایمنی آن نیز از نوع پنج نقطه ای Y شکل می‌باشد.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


کالسکه جیکل مدل Life 360 -45

قیمت کالسکه بچه خارجی

کالسکه جیکل مدل Life 360 -45 یکی از بهترین مدل های کالسکه در بازار ایران است که کیفیت بسیار بالایی داشته و از طراحی بسیار جذاب و همینطور رنگبندی شاد برخوردار است و به لطف وزن پایین و کیفیت بدنه مقاوم و خوشساخت، به یکی از بهترین کالسکه‌ها از نظر والدین تبدیل شده است و امکانات زیادی دارد.

ابعاد جمع و جور این کالسکه باعث شده تا به راحتی در ماشین جا شود و با وزن سبکی دارد راحت بلند می‌شود. یکی از مزیت های مهم کالسکه جیکل، چرخش 360 درجه بی دردسر آن است که باعث شده صندلی را در زوایای مختلف تنظیم کرد. کالسکه جیکل یک انتخاب بسیار هوشمندانه و حرفه ای است تا فرزندتان کاملا راحت و ایمن باشد.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


ست کالسکه و کریر کیکابو مدل Allure_2022

بهترین کالسکه مسافرتی خارجی برای بچه

کیکابو یک برند بلغاری می‌باشد که در زمینه محصولات کودک فعالیت دارد. ست کالسکه و کریر کیکابو مدل Allure_2022 یکی از بهترین کالسکه های موجود در بازار ایران است که به لطف داشتن فریم آلومینیومی لوکس با روکش کروم، وزن بسیار پایینی داشته و طراحی بسیار مدرن و شکیلی دارد.

کالسکه کیکابو مدل آلورا با این که قیمت بالایی دارد اما ارزش خرید را دارد. مزیت مهم این کالسکه این است که یک کریر، آداپتورهای صندلی ماشین، پد اضافی برای نشیمن‌گاه و کریکات همراه آن است. از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به صندلی چرخشی، تنظیم سایبان 6 حالته، تنظیم صندلی 3 حالته و زیرپایی با قابلیت تنظیم 6 حالته می‌باشد.

نمایش قیمت و عکس های بیشتر + نظرات کاربران


نحوه انتخاب بهترین کالسکه برای کودک

در حالی که ممکن است بیش از سه قرن از استفاده از اولین کالسکه ها گذشته باشد، اما آنقدر این وسیله کاربردی بوده که روز به روز به تعداد پدر و مادرانی که متوجه کاربرد کالسکه شده و آن را خریده‌اند افزوده شده است.

این که کالسکه توانست در ابتدای مسیر زندگی کودکان نقش مهمی را برای والدین ایفا کند، موجب افزایش تعداد تولید کنندگان شده و این امر به پیشرفته شدن کالسکه‌ها کمک کرده و به همین دلیل امروزه شاهد انواع مختلفی از این کالا با کاربرد های مختلف هستیم.

انواع مختلفی از کالسکه در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌هایی دارند که می‌تواند برای والدین مزایایی به همراه داشته باشد. با این حال این نوع کالای نوزاد، معایب خاص خود را نیز دارد. برخی از رایج‌ترین انواع کالسکه‌ها عبارتند از:

برای انتخاب بهترین کالسکه برای کودک خود، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید، مانند:

  • سن، اندازه، وزن و رشد کودک
  • بودجه، سبک زندگی و ترجیحات شما
  • مدت و هدف استفاده از کالسکه شما
  • ویژگی‌ها، عملکردها و کیفیت کالسکه
  • ایمنی و راحتی کالسکه

سخن آخر

در این مطلب از دوردونه برخی از بهترین کالسکه های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم که همه آن‌ها توسط بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولید شده‌ و کیفیت بسیار بالایی دارند. بهتر است بدانید که محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی کرده ایم از رنج قیمت 1 میلیون تا بالای 20 میلیون تومان بوده که می‌تواند با توجه به نیاز و ضروروت برخورداری از برخی از امکانات با توجه به بودجه خود بتوان از بین آن‌ها دست به انتخاب زد.


سوالات متداول

چگونه می‌توانم کالسکه خود را تمیز و بهداشتی نگه دارم؟

  • تمیز و بهداشتی کالسکه بسیار مهم است، زیرا می‌تواند بر سلامت و راحتی کودک تأثیر زیادی داشته باشد. برای این کار می‌توانید:
  • روکش صندلی، سایبان و سبد را طبق دستورالعمل سازنده بردارید و بشویید تا هرگونه کثیفی، لکه یا بو را از بین ببرید.
  • فریم، چرخ‌ها و فرمان را با آب و صابون ملایم یا پاک‌کننده‌ای مناسب پاک و ضدعفونی کنید تا میکروب‌ها، حشرات یا زباله‌ها از بین بروند.
  • کالسکه خود را قبل از نگهداری یا استفاده از آن، به خوبی پاک کرده تا از هرگونه کثیفی و زنگ زدگی جلوگیری شود.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *